408 (M40) sorozat MÁV (Púpos):
Állomási és mellékvonali feladatok teljesítésére készült. A Ganz-Jedrassik motorral felszerelt jármű legnagyobb (megengedett) sebessége 100 km/h. Eredetileg vonatfűtő kazán is volt bennük.
448 (M44) sorozat MÁV (Bobó):
Állomási tolatás és kisebb mellékvonali tehervonatok továbbítása céljából vásárolta őket a MÁV, és legfeljebb 80 km/h-val ,,szorgoskodhat" az állomáson, vagy a kisebb tengelyterhelésű tehervonatok élén. A Ganz-Mávag gyártotta a Bobókat 1956 és 1970 között.
ER20 sorozat MeTrans-Kárpát Vasút (Herkules):
Az ER20-as gépeket a Siemens gyártotta, ezekből vásárolt a fent említett cég is. A mozdony konténervonatokat szállít a csepeli szabadkikötőtől Őrihodosig (Magyar-Szlovén határ). Az 1-es vonalról a győri deltánál áttér a 11-esre, malyd Szabadhegy után áttér a celldömölki vonalra. ,,Simán" megy 100 km/h-val.
628 (M62) sorozat MÁV (Szergej):
A Szergejeket a Szovjetúniótól (mai Oroszország) vásárolta a MÁV, fővonali tehervonatok továbbítására, ahol nincs felső vezeték. Mára sokat remoto-rizáltak. A jármű vezérlését számítógép végzi. Mivel nem rendelkezik vonatfűtő berendezéssel, télen esetleges személyvonatok továbbítása esetén külön fűtőkocsit kell mögé csatolni.