Villanymozdonyok:
A "Kandó" féle V40 sorozat:
Az első magyar villamos mozdony 1932-ben készült. A világon az első nagyfeszültségű (16 000 volt) hálózati frekvenciájú (50 Hz) mozdony a Budapest-Hegyeshalom vonalon közlekedett, amelynek villamosítási tervét Kandó Kálmán, a mozdony tervezője dolgozta ki. Ő sajnos már nem élhette meg a mozdonyok üzembe helyezését, mivel 1931-ben váratlanul elhunyt.
V43 sorozat MÁV (Szili):
A MÁV V43 sorozatú, Szilinek is becézett mozdonyát, a GANZ-MÁVAG építette. Összesen 379 darabot szereztek be, és egyes tervek szerint a jövőben Szlovákiába is mehetnek vonatok ezzel a mozdonnyal gépcsere nélkül. A legnagyobb sebessége 130 km/h, de csak 120 km/h-val mehet a vonatok élén. A képen a V43 1157-es mozdony látható.
V63 sorozat MÁV (Gigant):
A Gigant sokáig a legnagyobb és legerősebb mozdony volt Magyaroszágon egészen addig, amíg a MÁV és a GySEV nem vásárolt az 1047 sorozatból. Az erőgépeket a GANZ-MÁVAG gyártotta a máv számára, végsebessége 120 km/h, a V63, 100 fölötti sorszámú mozdonyoknak 160 km/h.
1047 sorozat MÁV (Taurus, magyar becenevén Teknő):
A Taurusokat a Siemen AG gyártotta a MÁV számára 2002-ben összesen 10 darabot. Ezek a mozdonyok mivel fel annak szerelve egyes biztonsági eszközökkel egészen Kielig "szabad előttük az út". Végsebességük 230 km/h de mivel a MÁV lemondott az LZB-ről (linerális vonatbefolyásoló rendszer) és csak PZB-vel látta el, ezért csak 160 km/h-val mehet.
1047 sorozat GySEV (Taurus, magyar becenevén Teknő):
Ez a mozdony csak "vidámabb" felsőruházatában különbözik a MÁV-os Teknőktől, és még annyiban, (mivel a GySEV felszerelte LZB-vel a mozdonyokat) hogy gyakorlatban is mehetnek 230km/h-val. A Győr-Sopron-Ebenfurti Vasút 5 db-ot vásárolt a gyártótól 2002-ben.